Listen to every word you say



Stallet 6.30 (som vanligt..)
fodrade, mockade, gjorde maten, tog ut.. sen red jag lumos en sväng baracka..ute och inne :)

plockade undan sakerna från tävlingen igår (calyptos och min första och oväntade dressyrstart).

resultatet blev följande:



Jo, vi red visst ihop 73,3% vilket gav seger med nästan 2% :D Jättekul ju :)

Sen var det lagklass som jag fick rida.
Kunde inte programmet så det var ju bara att titta på några och lära sig det.
I programmet ville hästen min byta galopp i varje snett igenom innan avbrytningen. Domaren tyckte att jag för övrigt red hastigt.. konstigt att det kan skilja så mycket på olika dommare :P

Men de andra i laget Petra och maria gjorde att vi iallafall kom på 2a plats :D

Det var roligt att rida dressyren men sån lång, lång väntan...


Calypto :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0