..makes a figther..

Idag är M. snälla och tar ut hästarna :)

Halv sju vaknade jag. Trots sovmorgon..

Dagens plan är:

-vara hemma till lunchen.. plugga, plugga..
-stallet, luncha, fixa.. rida calypto, ludde, lumos, och greven har tappat en sko så han får vila.
Sen blir det packa till imorgon. Då blir det tävling på djursholm :D

Ska bli kul :) Lumos blir ju bara bättre och bättre och Calypto har visat att jag måste hålla om honom hela vägen(vilket jag gör dåligt på honom när vi ligger kort. Lumos som redan är framme på ett annat sätt är enklare att hålla om hela vägen).

De får en 100+110 var :)


Lumooooooooooooos tycker att det är plättlätt (och mamma som filmadär bakom) ;)


Calyptooooooooooo (hoppar lite extra så jag inte behöver slå mig..tänker han)


Tuffa hästar,  where do you think you're going baby?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0