Where have you been?

Stallet imorse vid halv sju som vanligt.
Fodrade, mockade, tog ut osv.. kvar efter lunch är att rida greven, laban, lumos, calypto.
Men fram tills des har det varit/är plugg, plugg, plugg.

Gick in på fronter(skolans sida) och såg där att jag var minst godkänd på ett prov jag gjorde i tisdags. Efteråt kom jag på att på att jag svarat att hjärtat var kroppens största organ. Hur smart är man inte då? Jag menar, alla vet väl, iallafall om man får tänka efter, att huden är kroppens största organ. Efter det misstaget kunde jag väl aldrig få dfet godkänt, menjodå.. Trots mitt 1hs pluggande till provet(dåligt, jag vet. men det är så jag får tid att plugga nuförtiden)..

Men men.. det är snö idag igen, 2 april :P


Har nu fixat klart en ungefärlig tävlingsplanering(kommer såklart inte bli exakt som den jag gjort då det är mycket tävlingar uppskrivna)
Men den ser än så länge ungefär ut såhär :

Lumos                                                                      Calypto

13/4 Runsten 1,110                                              13/4 Runsten 110
                                                                                15/4 Nynäshamn LC:2

22/4 Djursholm 1,110                                           22/4 Djursholm 1,110

5/5 Hufvudsta/Hölö 1,110                                    
6/5 Solna 110,115                                                6/5 Solna 110,115

(13/5 St. Ekeby 110,120                                      13/5 St. Ekeby 110,120)
                                                                                (13/5 Gladö LC:1, LB:1)

20/5 Märsta 110,120                                            20/5 Märsta 110,120

Dessa är de planerade :)  Från 100-120 för dem.  Men det blir ju aldrig som planerat så vi får se hur det blir :)              


Calypto, Lumos

I cant win, I cant wait I will never win this game, without you

I am lost, I am wein I will never be the same, without you

I wont run, I wont fly I will never make it by, without you

All I need is you and I

Where    -have    -you    -been,    -all    -my    -life?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0