Tjohopp Tjohej!

3e dagen av ridlägret har gått för barnen.. 2 dagar återstår innan lite ledighet igen för mig :)
 
Igår och idag har det varit kurs för Lotta Schultz. Hon (liksom alla andra tränare) gillade Calypto mycket mycket!!
Men tyckte (liksom alla andra tränare) att han behöver få mer tryck i sig och inte bara 'glida runt så nice som han är' utan jag ska be om lite mer ändå.
Men ja, jag har inte så mycket att säga egentligen. Kul att träna för nya tränare ibland som inte sett oss tidigare. 
 
Och jag menar, jag har tränar för många duktiga tränare/ryttare så som: Åsa, Lotta Schultz, PW, Niklas Jonsson, Lotta Björe, Charlie Siemerling, Ullis <--, Sylve, Louise Haga är de jag kommer på just nu. Men bäst har och är såklart Åsa, utan tvekan då hon kan hjälpa till med allt inom ridningens syfte med sin pedantiska noggrannhet!
 
 
Jag ska verkligen fixa filmerna från nille och lotta kursen som varit de senaste veckorna! Men.. inte idag :O
 
Calypto, Lumos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0