You'll be the first who's rescue me

Datan min är inlämnad sen en tid tillbaka och jag har varit för trött(och för lat) för att använda mig av annan data(vilket jag ioförsig gör nu).
Men under tiden som har gått har jag; arbetat tis-lör.
Ridit hästarna för deras bästa(må jag säga).
Ludde, gått bra! Var på en pay&jump på´90cm med två ned.. men det blir att han river när han inte tar förhållningarna, tar upp huvudet och tror sig veta bäst(vilket han verkligen inte gör!!)
Laban, var hos Mossenberg och var riktigt fin i kroppen, dock lite i halsen pga gaffelbandsskadan. Han blir travad+galopperad och har skött sig riktigt bra de senaste 2 veckorna :)
Lumos, han gör bara framsteg hela tiden! Mossenberg tittade på honom och han hade spänningar i hals+nacke och ska på återbesök i oktober :) Efter behandlingen har han blivit ännu mindre stretig.
Calypto går som vanligt som en klocka... tick tock tick tock. Var på Frösåkers Ryttare förra helegn och red två LB:1'or. Den första klassen red vi ihop 72,7 % och vann med 7%(!!!!) Vilken häst :) I andra klassen var han trött och tog in nosen och blev för låg i formen. På banan tog han inte riktigt skänkel så jag tröck till honom vilket gan en liten bock+ galoppombyte. Slutade där på 64, ? %
Greven har det inte blivit så mycket ridning av. Andra hästar som rids då och då har gått Ok även dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0