Don't look at me

Att vara morgonsovare är visst inget för mig. 
Vaknade strax före 7 och var klarvaken. Så det var ju kul, not!
 
Igår blev det strömavbrott i stallet när jag red Rozqoo. Han tog det som ingenting, han är en cooling -precis som jag, mohöhööööö ;)
 
Fick vid 22 ett sms av syster att det lös i stallet. Och jag visste att det inte skulle hjälpa att bara trycka på knapparna. Det är elektronikknappar det handlar om, utan el fungerar dem inte. Så hästarna fick en ljus natt inatt -om inte elen försvann igen dvs!   Men alla behöver omväxling ibland vad det gäller allt och inget ;)
 
Idag tar Medin ut hästarna så jag har inte så mycket att göra i ngra timmar innan det blir stallet.
 
R0zq00 vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0