javisst!

Tur att jag är van att bära tunga hösäckar och liknande efter denna hektiska gångtur till tåget från stallet.
Brukar ta ca 15 min att ta sig hit om man går fort.. tur att jag tog 5min extra i denna snö!

ska nu till Jennifer där det blir mat -hungriiiig!!

Senare blir det Aya då Lovisa fyllde år i onsdags !!:)


Dagen började med att vara i stallet vid 6. Halv nio hade jag fodrat ca 70 hästar, tagit ut och sopat, mockat åt 20 hästar innan det var dags att mocka åt ytterligare 14 hästar!
Sen var det jobb i fyra timmar till klocka 14.
Hoppade Calypto en sväng som var kanon, som vanligt alltså.. höhö

Sedan blev det hoppning med Lumos som bara blir bättre och bättre, stadigare och mer kontrolerbar. Kul jööö ;D

sedan blev det Greve ridning.
Ta in ridskolan och låsa.. och gångturen och nu sitter jag här, precis framme vid Nynäs gård, Perfekt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0