josnjkösdjcs<

Har precis sett Greveholm avsnitt 1. Julkalendrar är inget jag brukar följa förutom nu när Greveholm is baaaaaaaaaaaaaaaaaaack!!!! 
 
Det blir att man jämför lite från förr och nu. Just nu är detta inte jämförbart med det äldre avsnittet.
Men man får väl ha öppet sinne ;)
 
 
HAHHAHA.. så jäkla bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Igår var vi på Stjärnklart i Kulturhuset. Det var bra och en del bra låtar.. men även några tråkiga !!
 
Det var Jill Jonsson, LaGaylia Frazie, Nanne Grönvall, Andreas Jonsson och Darin. http://www.stjarnklart.se/index.html 
 
Och!!! Jag måste säga att jag trodde aldrig att jag skulle säga det men.. Darin, vilken jävla kille. Grymt bra!! :)
Framförallt denna låt som jag lyssnat på en hel del förr och nu fick höra live; You're out of my life.
 
Dock är videon från melodifestivalen. Gåshud fick jag allover igår!!
 
 
 
 
Idag fick jag sovmorgon! Sov till 8 :) 
Har därefter inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen. 
 
Dagens plan är att åka till stallet lite senare. Rida så många jag hinner. Måste rida Laban iallafall. Calypto vore bra, Rozqoo vore bra, Lumos vore bra, Ludde vore bra. Ja, u name it! 
 
Efter stallet blir det lite adventsmat elelr vad de kallar det för idag :P :D
 
En fiiiiiiiiiin Lummelutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0