Julklappar och sånt

Igår var det julafton och fick många fina saker.. jag har mått lite konstigt och minnet har inte varit så bra.. så jag kan inte just nu minnas så mycket mer än kameran till transporten som jag fick av bäckis, tack :D Även broddar, lypsyl, skor, wtf? mer får jag inte fram just nu...


Har just sett en film, 50/50. Hnadlar om en kille som får cancer och vad som händer runt omkring. Det var en del bra scener men även några där det var lite tråkigt att se på!



Så hur går det med hästarna?

Calypto, har inte blivit riden fullt så jättemycket men har gått bra. Var pigg idag efter 2dagars vila men skötte sig bra.
Laban, har inte heller blivit riden så mycket då jag inte mått så bra och varit ganska svag i kroppen så jag vill inte rida honom d med tanke på vad han kan göra!!!!
Lumos, fortsätter med stora steg att gå framåt! Trots att jag inte red så bra idag samt 2dagars vila så går han bra och är goodie goodie!!
Rozqoo, har under ca 1,5 vecka skrittats och vila då han har jobbat på bra sedan han kom. Han är duktig och gör det han ska och då blir det lätt att man gör mer än vad man ska göra. Därför har han fått tagit det lite lugnt och återhämtat sig :)
Imorgon får han nog en liten mer ridtur!! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0