Snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnööö

Ja.. soom förmodligen alla vet har det varit en riktig härlig snöstorm idag :D Där man har skottat en gång fick man minutrarna senare skotta om igen för det bara blåste igen 'pang poff'. Men det är kul det :)
 
Jobbade till 12, därefter hade jag mockningen kvar då jag gjorde maten innan worket. 
När det var färdigmockat tog jag med mig Rozqoo(som liksom alla andra 34 hästarna fick stå inne under dagen) ut och gick mellan ridhuset och tältet där det hade dragit igen som sjutton!!! Han hade en viss osäkerhet men han gillade det ändå!!
 
Sedan fick Calypto gå där. Lumos verkligen ääääääääälskar snön men han fick bara gå en kortkort runda utan drivor då han var tjock i benet sedan igår, stackarn! Men imorgon får han lukta mer snö!!
 
En del bilder från idag..
Jag hoppas för Astra och Lee's skull att det inte kommer vara någon mer snöstorm sålänge de bor ute!!
Såhär såg det ut trots skydd in-och utvändigt..
 
 Såhär såg man ut efter att ha MOCKAT uteboxarna och gått till stallet..Hm!
Snöat in..
 
 
Rozqoo
 

 
Calypto
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0