Tjooooooooopppppppp

Just nu känner jag mig pigg! Inte som imorse när jag jobbade och blev trött efter att bara ha fodrat hästarna eller efter att ha mockat lite.. Efter jobbet drog vi en sväng till Lyckås. Köpte där 2vintertäcken(som verkligen behövdes), två schockemöhle schabrak (ett blått dressyr och ett brunt vanligt), ett par tyglar till ett träns (dressyrträns) som jag köpte till mamma igår på Häst&Hund. Köpte även ett kandar, Glenn Gordon som var rundsytt och mycket fint och var dessutom nedsatt med 50% Även om vi inte är så bra ännu så att vi rider med kandar så kan man väl låtsas lite ;) Sen är det faktiskt inte så långt borta med tanke på Calypto och hans utvecklingsförmåga!! Sen får man se hur det går med Rozqoo och Lumos på dressyrbanorna i vår/sommar :) Det blev även ett par handskar, stigläder, stigbyglar, lindor och grimskaft. Så man kan väl säga att vi handlat för ett tag. Men det var alla saker vi behövde. Så nu har vi iallafall utrustning till dressyr och inte behöver låna till oss så fort vi ska tävla dressyr ;) Sen blev det stallet och fixa lite innan mor skulle träna Calypto på deras kurs. Det gick bra :) Snart är klockan 19 igen. Jag tror att det är en ganska bra tid att lägga sig på för mig just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0