Can we pretend, just for tonigth?

Vid åtta var det färdigmockat åtLumos, calypto, laban och greven. Hästarna var även ute då.

Då var det att rida ludde, gick helt ok! Men inte mer än så ;)

Sen klockan 10 har jag pluggat/fixat med datan. Ska ha muntligt föredrag på måndag om en myteolisk figur el. liknande. Jag har valt den grekiska hjälten Perseus. Valde honom då jag samtidigt som jag sökte efter någon/något att skriva om så gick det en film på tv. Som var om just Perseus.
Han är annars en väldigt intressant en.. Så det blir nog bra+kul :)

Ska snart ut till stall igen. Luncha, rida laban, greven, lumos och calypto.
Sen blir det väl att åka hem och forsätta plugga och kanske se lite på tv.. uihiuhi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0