Chunk

Ja, som sagt blev det dålig uppdatering den sista veckan i Alanya då internet var borta i princip hela tiden!! :(
Såhär långt efteråt(nästan en vecka) kan jag inte komma ihåg vad som hände men jag ska göra mitt yttersta iett senare inlägg.. :)
 
 
I onsdags blev det stallet på morgonen vid halv sju. Mockade, gjorde maten, släppte ut osv..
Skulle därefter sätta igång mina fina pållar och gjorde det barbacka på en uteritt och några varv på volten. Snälla grabbar har man som tyckte det var kul att få arbeta igen :) Även greven fick barbackatur!
 
I torsdags blev det ridning med sadel men inte så värst seriöst. Tog det halvlugnt liksom igår, fredag då lumos fick springa inne och calypto på en uteritt :) Var hemma hos Matilda på salladslunch, donutsätande och godisätande (huaaaaaaaaaaaaaa vad mätt jag blev) framför film som resulterade i sömn..
 
På kvällen blev det hem till lella för grillning mm.. Gick tillsammans med Matilda till syster som jobbar där i närheten och hade lite skojj innan vi begav oss till middagen igen!
 
Åkte hem rätt sent men vaknade kvart i sju och har sen dess sett på tv, börjat fixa filmer på Calypto och lägga över lite bilder/musik efter att Arne hjälpt mig att återställa datan då den knasade sig ..
 
 
 
Det sötaste leendet har dom djupaste hemligheterna,
de finaste ögonen har gråtit de flesta tårar och
de snällaste hjärtat har känt den största smärtan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0