Let's start again

Såhär är det, jag skrev tidigare att i nästa inlägg(vilket är detta) så skulle jag skriva om den sista veckan i Turkiet då jag inte kom ihåg riktigt vad vi hade gjort. Jag är väl kvar i samma tankar som tidiagre, jag kommer inte riktigt ihåg vad vi egentligen gjorde mer än att bada lite, åka runt lite och handla till folk, vi drog ut i säkert 7 nätter i rad för att jag tyckte(och syster?) att det var lika bra att passa på när vi ändå var där!!
 
 
 
Idag var 2a dagen Lumos longerades efter att han fått avslappnande behandling i ryggen och behandlad i ligamenten av John i tisdags. Det var ungefär en månad sedan han tittade på honom och då blev Lumos behandlad i hovlederna fram och för en muskelbristnig vb knä(vilket kan vara orsaken till den kinkiga Lumos vid skoning senaste gången(-erna). 
Men nu ska han vara bra och ska efter två dagars ytterligare longering ridas normalt och mycket galopparbete som ska stärka honom.
 
Calypto rullar på som vanligt! Blir kurs för Niklas Johnsson imorgon och på lördag!!
 
Laban har sedan fredags, alltså i 8 dagar(förutom i tisdags då John tittade på honom) blivit riden (max 10min trav).. Han har skött sig kanon men har redan tappat så otroligt mycket av ridbarheten som bjudningen..upps! Men han är go ändå :)
De andra hästarna har också gått bra!
 
Lumos och Calypto
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0