Skepp å hoj, land ur sikte!

Igår tog jag in hästarna efter halv åtta och tog därefter med mig Lynn och åkte till syster där hon hade vänner och grejjs på besök.
Vi fick tacos att äta och dricka vad man ville, muhähä
 
Var hemma hos henne fram till ca tolv på kvällen innan vi (jag, malin, syster och sara) åkte till Aya. Vi var där bara 40min innan de stängde. Trots halvknackig musik så hade vi kul till stägning för att skyna oss till ronny som skulle köra joni och hans flicka hem men som hade glömt nycklarna i Jihäś lägenhet..
 
Kom hem och sov och ohlalahlisbla.
 
Skulle tagit åttabussen men det stod att den redan hade gått när jag kom ner :S tooookigt!
 
Så det blev en film istället, en svensk som heter någonting jag inte vet eller kommer veta för den delen heller!
 
 
Blir stallet om någon timma. Ska mocka och fixa osv.. dock är det endast fem hästar att fixa åt nu :)
Sen blir det rida laban, calypto och longera lumos :)
 
Åhh, vad jag saknar min "vitlöks-ballong-blomma" som jag gjorde för ca 3v sedan in tha alanya!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0