Baby, oh my sweet baby!

Hellllloo!!
 
 
Det har inte blivit något bloggande senaste tide för nternet har varit halvtrögt så det kommer inte upp några bilder.. och inlägg utan bilder är ganska tråkigt!! ( sen har jag väl kanske inte orkat skriva heller, tss)
 
 
Men iallafall
 
22 Juni, Vi tog bussen till kleopatra och badade där. Det var mycket vågor och grejjer, men skönt att bada ändå :D
 
23 Juni, Blev lite bad i poolen innan vi begav oss mot alanyum där vi kikade på kläder osv.. Köpte 3 bikinisar, två tröjor varav jag har på mig nu som är till stallet, en fint paraply jag ska ha med lumos och calypto när de vill använda det, ett par örhängen, och sen tror jag inte att det var något mer..
 
24 Juni, Adem tog oss och hans systersson på en 1,5 h bilresa för att bada på ett fint place som heter något ;)
Var där i några timmar, från strax före ett till efter sex :) Då begav vi oss på vägen hem men stannade till på Manavgat, ett riktigt riktigt kallt ställe, som det var på Dimcay om inte värre då man inom loppet av några sekunder tappade känseln(badade en hel del ändå och när jag la handen på ryggen känd jag inte att ag hade lagt handen där, så kallt var det)!!!!!!!  Hihi.. Men det var jättefint och mysigt i floden :D
Åkte upp en sväng till borgen sen :)
 
Hm, var vi hemma runt 9? Ja, jag tror det var någo sånt.. kanske halvt tio eller, ja .. hhahaihsuiagzuyafskdghca,jamnjxagcs (utbrott)
 
Sen blev det duschen för att åka till the vity and party party, dancing dancing! Jag vet inte vad som ingår i party så det vet jag inte om jag gjorde.. men danca, det gjrde jag allt :D
Efter centrum åkte vi till crazy bull, var lite folk där men där bev det fortsatt dansning innan vi åkte hem strax efter 4 för att sova!
 
Vaknade för ett tag sedan och nu sitter jag här!
 
 
 
 
 
Dagens planer blir väl att bada en sväng och kanske något annat.. :P
Sen blir det ut !!
 
 
 
 
 
Ska se om jag kanske kan få upp några bilder nu !? :D
 
 
Haha, systersonen hans!
 
Mjau..
 
Manvagat
Borgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0