Don´t expect me to feel fine, I don´t expect you to care!

Nu när internet visar sig vara i topptrim kör jag på ett urval andra bilder :)
 
Dimcay
 
      Mina saker jag köpt till C+L :D  Dagen Seran tog mig upp till bergen           Serkan själv :PSedan tog han mig även till borgen trots ovädret som bestod av störtstörtstörtstörtregn, åska, blixter och brak! :D    Och havet !Somethings new.. Klepoatra :)
 
 
 
 
You'll never know
I'll never show
What I need, What I feel from you
I'll never show
What I need from you, oh no!
 
 
 Eftersom jag är är en dålig uppdaterare, gå in på syrrans blogg ibland så får ni om inte ny info, dagen i ära ur en annan synunkt ;)    www.nenno.bloggplatsen.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0