Du ska se att allting kommer ordna sig, bra du låter det va'

Har precis kommit hem efter utekväll igår som slutade med att jag fick skjuts tillsammans med serkan och hans kompisar hem till honom. Sov några timmar, vaknade vid åtta och väckte honom och sa att jag skule gå, men då skulle vi gå och se på hästar(haha) men de var borta så då följde han mig hem.. På sådanna vis märker man verkligen skillnad på olika folkgrupper.  Jag sa flera gånger att han skulle hem och sova och jag gå hem själv osv.. men han skulle promt följa med. Hade det varit ex. en svensk(drar alla över en kant) så hade denne person sagt; Ja, okej. Vi hörs! Det är intressant att möta olika folk och deras levnadssätt. ˆˆ
 
Gårdagen bestod av att vi vaknade, jag åt frukost osv..Vid elva ringde vi seyfi och serkan.. vi drog till stranden och kastade boll, badade, och så tog jag och seyfi en promenad vilket visade sig att vattnet längre bort var inte alls lika omrört med smuts som där vi var så vi badade lite på vägen. 
Vi var på stranden i ca 5 timmar och efter det gick vi he till Seyfi där hans mamma lagade mat åt oss, vi åt på golvet sådär som de gör här :P !!
 
Kom hem mellan 7-8, duchade bort allt smuts från havet, lade mig på soffan och somnade i två timmar. 
Därefter fixade vi oss för som tidigare skrivet, för att gå ut igen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0