Guld nog att bygga ett berg!


Om jag hade varit hemma nu.. då hade jag fömodligen under morgonen fodrat, tagit ut hästar, gjort maten, mockat och skulle nog sitta på första hästen som hade varit(?).
Jag skulle inte ha något emot att bara hoppa upp barbacka och låta hästen själv välja väg, om det nu var på en lång skritttur i skogen, på vägen, full fart någonstans eller vad som helst. Det hade varit nice (och då har jag inte varit borta en vecka ens :O )

Men det är skönt här iallafall! I två dagar har det regnat och åskat men idag ser du ut att förbli sol, annars gör det ingenting det heller!

Så vad har hänt sedan sist (när nu sist var?)?

Åt taco med syster, serkan och seyfi i onsdags. Serkan följde mig ut och spelade boll :D
Vi gick och la oss tidigt.. vaknade ändå runt 9 trots den tidiga läggningen..

Gårdagen bestod av centrum för att sys. skulle betala lite olika saker. Sedan kikade vi på lite kläder innan vi gick till en marknad och köpte frukt och strumpor. Hem och bada i poolen som var kall när den inte fått sol på sig på ett tag.. :(

Sedan gick vi upp igen och så kom serkan och hämtade mig så tog han med mig till olika ställen med hans moppe som klarade riktigt BRANTA(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) backar :)
Det började regna och åska, blixtra och allt jag vet inte vad... riktigt mycket regn så att det forsade nedför berget/borgen där vi var.. det var skönt men blev riktigt kallt efter ett tag så vi åkte till syster tre timmar senare och åt mat som hon lagade och sedan kastade vi tre boll och bara latade oss!!

Återigen, det blev en hemmakväll!

Ska snart fixa lite bilder från den lilla moppetrippen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0