If you wanan be with me baby, you must think of the way I want and what I need, baby!

Kom hem inatt vid 4 efter varit ute.. Åt nuggets och gick sen och sov!
Vaknade som vanigt av Adems väckarklocka(DIIIIIIIIIIRRRRRRRRR) vid 8. Somnade om och vaknade vid 9 av att det lät som en anka som kvakade men samtidigt som en syrsa!!  Jag hade hörlurarna i så antog att det var dem. Men sedan insåg jag att den ena hade åkt ur örat. Jag kände mig i håret bara för att, och där kände jag något hårt, jag fick inte bort det men det bara lät och lät!! Väckte jennifer som om det brann (!) men hon hann aldrig vakna riktigt innan jag kastade bort odjuret från håret som landade i sängen som sen sköts på golvet ch försvann :O Det enda jag hann se var att den var runt 1cm lång med ben, hård som en skalbagge fast militärgrön färg och liknade en bärfis. Usch!!! Jag hoppade in i duschen och duschade länge, varmt och kallt med massor schampoo och balsam då min tanke var att den planterade ägg eftersom att den lät så(haha).. Efter det har jag nu efter bara en vattendroppe som landar hoppat till!!  Usch usch!! :)
 
 
 Igår var vi vid poolen en timma innan vi åkte till alanyum och åt mat (nuggets) och handlade lite kläder, småsaker och mat :)
Vi var borta ungefär i 5timmar och skulle sedan till poolen därpå jag i hissen tappar nycklarna som glider ner mellan hissen och golvet i en springa och faller, verkligen faller så långt ner de kan. 
Läs mer om det på --> www.nenno.bloggplatsen.se <-- Läs mer om det på
 

Vi var vid poolen igen bara en timma innan vi gick upp och duschade. Jag skulle vila (men somnade i 3timmar) innan syster väckte mig och sa att vi skulle äta nuggets. 
Efter maten skulle jag vila i 45min men somnade i nästan två timmar igen tllls klockan var 23 och jag blev väckt. Fixade och åkte till cetnrum där jennnifer höll till på bellman med sina vänner medanjag äventyrade på andra klubbar som för dagen föredrog James Dean!
 
Vid stägning vid 03 tog vi efter ett tag taxi hem med serkan so larvade sig så taxigubben och syster skrattade tills jennifer sa fula ord och han förtelnade för ett tag,.... hahahah, hans min alltså!!! :D 
 
Hemma var vi vid 4, fö ovanlighetens skull blev det nuggets, haha (mitt leverbröd här nere men inget jag kan tröttna på)!!
 
Som sagt så efter att jag somnat så vaknade jag vid 8 av adems klocka. somnade om innan det lilla odjuret vöckte mig med sitt tjutande gräll i mitt hår! 
 
Dagens planer:

  1. Ingen plan
  2. Ingen plan
  3. Ingen plan 
  4. Finns det ens någon plan?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0