I'm happy to see you

Vaknade strax före halv sex.. idag hade jag tänkt att ta sovmorgon(vilket hade blivit kanske till 7-8)
Men då det hade blivit miss i stallet och ingen hade det så har vi ridskolan idag. Men det är skönt att jobba ocg göra lite nytta!


Jag har räknat ut att sen i fredags morse till igår(måndag) klockan 19 har jag sovit 8 timmar sammanlagt!
Men samtidigt så länge jag springer runt som jag gör med och mellan allting så blir man inte trött, snarare tvärt om -pigg.
Men igår när jag kom hem tog det väl 10 minuter innan jag somnade..



Förutom att vi har ridskolan tänkte jag hoppa Lumos, Calypto, Ludde, Akilles och Fille men någon lär göra det på specialen imorgon men kanske även att någon mer får hoppa imorgon istället då tiden kanske inte räcker till..
Annars min vardagliga syzzla gånger två - gå med laban 30min..


Tjingelinnnggg!!


Kommentarer
Postat av: SYSTER!

Snart får du komma och sova hos mig :))))

Och vila upp dig?

2012-06-06 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0