Of loosing what I´d never find

Igår gick dagen ut på följande:
Gick till poolen vid elva. Jag hade köpt en ny luftmadrass och sen tog vi med vår lovely Mowgli ned(varför han har namnet mowgli är just då han är helt tokig, precis som mowgli. Han kan inte behärska sig liksom!!!Men jag kan ändå tygla honom ganska bra efter en del träning.. det är bara ibland som han slänger av mig när han bockar, stegrar eller lutar sig åt något håll).
Bilden hamnade på sne.. men se så snäll han ser ut med sin barbie-madrass. Men alla som känner vår mowgli där hemmA, vi vet att skenet bedrar!!!
Vid 13 bestämde vi oss för att gå in och äta kyckling. Men varken adem eller jennifer lyckades öppna dörren. VI fick gå ned till poolen igen och ringde samtal till någon adem kände som kom efter 1h(?) och hjälpte oss.
Under den tiden lajag mig under en solstol med överkroppen men lät benen ligga kvar ute då jag fick kravla mig en del.
Men jag somnade där under den gågna timmen..
Syns kanske inte så mycket.. Men onstigt att det inte svider ändå :O :P
Vi hann inte äta någon mat efter att han hjälp oss med dörren. Istället blev det att skyna sig att ta sina saker, gå ut till vägen där Mustafa-hästkillen hämtade oss och körde oss till hans place.
Till en början hände det verkligen ingenting.. vi gick runt lite och så.. Och ja, inte så jättekuuuuul!
Men sen kom det minst 40 holländare som hade födelsedagsfest. (det var egentligen därför vi var där, för att servera osv). Vi sprang runt med dricka, bröd, smör, servetter och servade dem riktigt bra ;D Så det var kul att göra något med fart i(påminde mig om att vara hemma, inte själva serveringen men att springa fram och tillbaka mellan allting. Me Like!)
Vi höll på från eftermiddagen frammåt senkvällen innan vi åkte hem igen för att sova. Jag la mig vid tolv denna natt :)
BIlderna hamnar åt de håll de gör ;)
Jag glömde att fota hästarna och allt annat.. men mobilen låg inne ;)
Dagens Att:

  • Åka till Dimcay
  • Hem och duscha fixa lite kanske
  • Handla mat osv..
  • Grillkväll med syster och hennes grabbar!
  • Antar att det kommer sluta med en utekväll. Måste nog köpa ett par nya skor då jag får skavsår av allting jag bär på fötterna :P
Imorgon tror jag nog inte att vi har några planer vad jag vet.. Men att bara liggga och vara, det är lite småtråk!!
Hej hej :D (vill bara säga det, visst är jag duktig som skrivit så mycet nu när jag är borta ? ;) )
Labelaban, hoppas att han sköter sig det lilla, fina odjuret :)
Vill bara säga det också, halv nio imorse var det 36 grader här i alanya och varmare ska det bli :D MUmmssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0