Onsdag

 Igår var det onsdag. Dagen började med att vi inte gjorde så mycket, åt frukost helt enkelt innan vi begav oss mot havet och tha beach!! Det var sol i ungefär 30 min, sedan blev det moln!
Vi spenderade kanske 3timmar vid havet( då det nästan bara var moln) men ändå så brände vi oss lite, hmm!!!
 
Sedan gick vi hemåt, handlade på vägen till vår taco kväll som bestod av mig, syster, serkan och seyfi :)
 
Vi åt och efter ett tag började det regna ·D
 
Jag fick med mig Serkan ut för  att studsa bolll i regnet :D Dock hade jag gärna haft ännu mer störtande regn!!!
Sedan åskade och blistrade det också, vilket hela natten bestod av, mysigt!!!!
 
Gick och sov runt halv elva :)
 
 
 
Dagens planer?
Har nu ätit frukost och resten? Time will show!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0