I wanna see your hands raise the roofs

Så, söndag morgon var det. Dagen efter jag tog mig till turkiet. Gick upp vid halv tio efter sex timmars sömn.
JAg och syster åkte till affären Metro där vi handlade allt från supersnygga(eller inte, snarare urcoola) skor, melon, mat, andra konstiga saker som egentligen är normla men ja..jag kommer helt enkelt inte ihåg.. eller jo sugörör och massa annat kul!
Som detta under här !!!!! :D
Ja, ni ser ju.. sugrör(med större hål), glasstrutar, grejjer att ha i glassen eller hur man nu vill äta dem, 4 par skor varav ett par stringtofflor med super women märket på(!!!),  en tuta till cykeln(waaaooow!!!!), hårfärg till henne, solkräm, eftersol kräm, lypsyl, servetter, tuggummin, rakhyveel.. muhähä
Yoghurt, melon, vin, vatten, juice, såser till glass, chicken bits, några mer saker..
Köpte man två Carte D´or glassar fick man en frysväska ;)
Efter handlingen begav vi oss till poolen, badade och åt glass..
And after that... gick vi in och åt lite kyckling.. duschade, jag färgade jennifers hår(första gången jag gör något sånt ;)  ), gjorde oss iordning lite och åkte till Alanyum, träffade jennifers vän Cemal som jobbar som frissa. Vi fiade lite tukirskt te innan vi gick till hans work work och jag fick mitt hår utrett.. det tog väl säkert minst 30 min. Det var en som tvättade håret med balsam ett antal om inte tiotal gånger, två som borstade håret med tanke på att det var veckor sedanjag borstade håret så var det lite tovigt(upps)!! Men nu är det utrett iallafall så jag ska försöka komma ihåg att borsta det trots att det är så förbaskat tråkigt!!
När vi lämnat frissan gick vi till en barnaffär, där köpte jag en liten luftmadrass, riktigt snygg!!(bild kommer;) ). Sen for vi hem.. Böt om, åkte till centrum, åt mat på tlc, gick till queens garden och drack, gck sen till bellman, istanbul steakhouse, en sväng på the doors, bellman igen och sen lation club. Dansade sen innan stägning :D
Däremot hade jag mina fina super-women tofflor och fick lite ont i fötterna.. idag har jag blåsor :P  Men men .. som inlägget innan visar så har jag ett par snygga skor att välja mellan(trots att jag inte får ha dem för hennifer)..
Dagens plan var att åka till Dimcay och badade och sånt och sen åka till hästarna i eftermiddag. Men jag tror inte att det blir D. då klockan är så pass mycket och sheś still slepping!
Men det blir iallafall hästarna i efetrmiddag(efetrsom jag umgås alldeles för lite med hästar menar jag). Men det ska bli kul att se och så :)
Nu.. ja, jag får väl gå ut en sväng eller något tills de vaknar(jennifer och hennes vän adem).. Kul med semester ;) tshsishisus
Haha, de är så söta tillsammans mina två ♥♥
Ser liksom lite bakom ut.. men det är så vi är, lite retarded..
Puss on you!!

Jag hade tänkt att jag skulle lägga över alla filmer från tävlingar som jag inte har gjort innan jag åkte. Men jag han verkligen inte det. Jag hade en vecka kvar men sedan blev det ingenting kvar av den veckan.Men jag får ta det när jag kommer hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0