eoohoh

Idag har det regnat.. mest hela dagen om inte hela dagen.. men regn, regn är bra och nyttigt att ha.

Var hos syster under natten och tog bussen hit vid 8. Tog ut hästarna och fixade lite innan jag pluggat med M. och hundarna i några timmar.

Sen var det dags att ta in hästar+ göra ordning Calypto för trimmning inför morgondagens dressyrtävling som är en LA:4.. spännande ;)

Men när jag skulle ta in Lumos och calypto ville de gärna inte komma trots det ruskiga vädret som bestod av regn, kalla och hårda vindar . Men när de fick vet att de snart igen får äta gräs blev de såklart glada och följde med mig in långsamt, så långsamt.


Från 30/5-12



Dagen har även gått ut på att mocka, göra mat, och lite småsaker..

Dagens återståenden är plugga lite till, rida ludde, lumos ska få springa lite, mocka av då de stått inne sen halv två och sen är det klart när jag gjort det sista som är hemligt!! Men det är ingen som blir nyfiken på vad det är ändå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0