this time

Vaknade halv sju i nynäshamn efter att jag lade mig runt halv två?
Var med syster och annat folk under kvällen.
Har varit ute och gått med lynn på morgonen och har pluggat i snart en timme..
ska plugga lite mer innan jag beger mig till stallet och rider(då mamma tog ut) :)
Då är det 5 hästar som ska ridas. Ikväll blir det nynäs igen.
Hahaha, titta vad jag hittade på pyrrans data! Bild från när vi åkte från cypern-turkiet på ett hav värre än svarta havet i pirates of the caribbean filmerna!
Det var det värsta jag varit med om sådär.. åksjuk :P
huää :P
Mina fina ♥ :D
Sönt att se varma bilder nu när det snöar ute..
Nästan så att man kan känna hur varmt det är men så otroligt skönt när det blåser och vågorna slår så man blir lite blöt..
cheerleading på hotellrmmet i cypern på vår 'tvådagarsresaförattfåstämpelipasset'
minutrarna efter gick den där mojjsen sönder..
Helt OK!
rallysysterrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0