She said; give up on me baby..

My heart is an open door. Φ Can you please come in?


Mysige labelans första dag :) på promenad... snygga kläder (a) men inte heller bra väder..

Vilken skillnad det har blivit på denna häst! Från att leda, sadla, borsta, röra, stå bredvid, umgås med, rida. När han kom kunde man knappthantera honom- han sprkade,skrapade, ingen kontroll eller upsikt alls. Han gick som en typisk banan. Idag ser han ut som vilken häst som helst. (men är ju såklart ännu lite bättre) mohaha (enligt  mig) 
Han är mysig han!!



Lumos

Sitter nu och pluggarsom jag gjort de senaste 3h.

Stallet 6.40 Fodra
Vid 7 var lumos, lillen och laban ute och åt sin mat. mockade åt dem och maten gjorde jag redan igårkväll. tog ut greven.
fixade även åt en annan häst + grevens mat.

sen gick jag upp till mitt place med doggsen för att plugga.. som jag som sagt gör nu. eller ja, inte just i denna stund men strax före pch alldeles snart. Men ibland behöver  man pauss. stopp, vänta, ögonblick att vädja sig åt.


Angelina


Ska sen ut till stallet igen. Rida lumos, calypto, greven och sen hinner jag nog ingen mer.

För sen, jah. Då ska jag till skolan mellan 18.10-20.00 tror jag ?

Sen är det kväller. Då ska man få smäller. Eller bara kantareller. Aja, det spelar väl ingen roll. Inget som lockar sådär värst..


Calypto på en uteritt runt säby-hem till oss- och sen runt väggarö i somras.
En mysig långtur alltså som han uppskattade!


                                     ♥ Mi Amor







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0