Innan mörkret fallet

Jahaja.. då sitter jag vid datan igen.
För ovanlighetens skull har jag under morgonen: tagit ut hästar, fixat åt dem, gått med laban och ridit ludde.
För ovanlighetens skull ska jag plugga ett antal timmar.. ge hästarna mat.. rida calypto, greven och lumos.
För ovanlighetens skull känns detta som en helt vanlig dag. För sen ska jag fixa calypto till tävling imorgon. På stora ekeby där han ska debutera 120 :) Men jag vet att han gör det galant, den lilla stjärnan! ♥


"Du är en blomma som har valt att blomma ut hos mig"

"Älskling du är en fridlyst ängel som kommer ur ett mirakel"

"Jag ska alltid vara din, du är mitt vapen"

"Jag ska alltid vara din för vi ska leva för varanadra"

"Du är den högsta formen av etts tort begär"

"Du är min drog, du är min drog, du är min drog"

"Älskling, du är ett mirakel"



I wanna let you know, you can set me free, I don't wanna forget
I wanna let you know, I need you, Baby Come On!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0