Before it happens

Ibland, då kan allt ske fort och plötsligt. Det kan ske utan att man hinner reagera eller agera.
Ibland, då kan allt förändras på andelen av en hundradelssekund.
Ibland, då kan allt bli till något som det aldrig varit förut.
Ibland, då kan det bli det man mest förhagar.
Ibland, tänker jag att nej. Men samtidigt i samma stund, jo.
Nu tänker jag att det kan inte ta slut. Allting har en sista gång.
Och vi kunde haft vår, men nu hoppas jag att du ska vara vid mig vid ditt slut.
Kom hem och gör allt bra. Kom hem och gör allt sådär underbart. Kom hem och ta mig på nya, fantastiska äventyr. Kom hem och gör allt som bara du kan. Kom hem och ta mig överallt så kommer jag aldrig mer släppa dig ur min famn.
Det har varit jobbigt och jobbigt är det nu. Ge mig min kung och låt oss dansa innan tiden tar slut. Låt oss vara precis sådär vist och markant, som faktiskt bara han&jag kan.
Kom hem och ge mig allt du är så kommer jag att vara där tills du ej längre vill ha mig kär



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0