He's alive, My heart is still beahting!!

Hon som har lånat Mowgli under dessa nästan 2år (för mig med stor saknad och ånger) skrev igår på facebook:
 
Vi slutade på topp ♥ Våran sista tävling tsm, dubbelnolla och vinst i första klassen, hur fin som helst. Han var jättestressad på framhoppningen till andra klassen så trampade om på ett hinder och petade de, men grymt fin. King Mowgli, ponnyn man aldrig kommer glömma, ponnyn med en vilja av stål och ett hjärta av guld, ponnyn som pensioneras som legend ♥
 
 
 
Jag hoppas att det inte gör något att jag la ut detta...!
 

Kul att de fick en vinst sista tävlingen för året och fina ord hon skrev om honom :)
Att Mowgli ska gå i pension vet jag inte vad om .... :S
 
Min fina, bästa, grymma ponny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0