Imorgon

.. är det dags för årets sista tävling.
 
En regional LA:1 hemma på sork med Calypto. Lumos skulle även gått men han fick ett balltramp som gav hälta.
 
Målet imorgon är att göra det så bra som möjligt (såklart). Mer kan man ju inte hoppas på! 
Men jag vet att min pålle kommer vara duktig. Det är han alltid, jag vet att jag aldrig varit missnöjd ett enda pass med honom. För även om han är lite små busig osv.. så kan man inget annat än att glädjas med denna häst!
 
 
 
Fina hoppelidressyr-hästen!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är så himla fin! Hoppas det går bra!

2012-11-11 @ 13:19:35
URL: http://karlstromwahlander.devote.se
Postat av: din syster

men gör något j@vla inlägg någon gång daaaaaa!

2012-11-11 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0