impossible





I måndags var Mossenberg och tittade på Lummelutt för 3e gången. Han tyckte att jag hade gjort ett mycket bra jobb med honom och gett honom den Ridning han behövde.
Så inget återbesök!

Man ska kanske inte skriva såhär (men jag har bloggen för min egen del och de som läser får göra det med den vetenskapen, tss)

men jag får så mycket beröm för mig och mina saker. som att bli löpare, duktig på rida med en känsla då vissa tycker jag ska satsa på dressyren medan andra säger att jag inte får släppa hoppningen. jag får hästarna att utvecklas åt rätt håll osv. Det är såklart kul att höra men lite svårt att ta till sig när så många säger det.. då känns det som att de gör en kupp för någonting..fast läget förmodligen inte är så. hihuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0