rigth now

Sitter hos Mossenberg och har precis fått mig genomkörd. Det blev inte lika mycket vikt på knäckande av rygg idag (bara en gång) utan det blev nästan bara nacke och nedtill bröstbenet. Har efter endast 2minuter börjat få ont i huvudet..Är de det här han tidigare har syftat på att man kan känna??:P hähä!

just nu är Åsa hos honom och Im waiting in the väntrum :)





Blev tidigare än vanligt idag i stallet. Så att det skulle bli klart.

Hela ridskolan+mockning åt mina, utsläpp och allt man gör var klart till 9 :)




What happens now ??

Vi ska äta och kommer till stallet före två, då har vi insläpp.

Sen behöver jag rida lite(så många som möjligt). Egentligen ska man inte anstränga sig efter ett besök men man får rida lite lätt. och det är bra..tycker jag :D






Gullelaban :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0