We hit a wall and we can't get over it

Dålig jag är som skriver så sällan! Men när jag är trött tänker jag inte ens på det (är dock trött nu men istället för att gå och borsta tänderna försöker jag komma på annat att göra..).
 
I lördags blev det lite partajj hos syrran då jag i fredags körde till Arlanda för att hämta hennes vän, Adem. För bilder, www.nenno.bloggplatsen.se www.kingmowgli.bloggplatsen.se
 
Det blev en timmas sömn på lördagen.. morgonfodra söndagmorgon och rida 5st och fixa det andra.
 
Kom hem hyffsat tidigt för att byta om och få skits med Sys,adem,sara,matilda till heron city där vi såg Twiligth, breaking dawn part 2. Filmen var bra och väldigt bra taget från boken(som jag faktiskt läste för ca. 3-4 år sedan.
Det bästa med filmen var slutet, då denna låt spelades som jag lyssnade riktigt mycket på förra året (men glömt bort). Nämligen Christina Perri - A thousand years. Får mig att tänka på min kung <3
 
 
 
 
Nu ska jag visst borsta tänderna, sedan sova! 
 
 
bara... en annan great song!
 
om inte på tal om denna :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0