åhyää

joo så här va..
Calyptos bockning(-ar) drog ned minst 3p i första klassen. men vi vann trots det på 75,6% och vann med 9%!!!

Lumos gick även han den klassen och gick riktigt bra (med tanke på att jag inte kunna ha vanligt mässingbett på över ett år) Vi fick knappt 54% men för oss var inte procenten den viktiga. han var så duktig så trots att han var rädd för domaren och att han hade dålig takt i traven. Var riktigt fin på framridningen!:)

Calypto och jag debuterade LA idag på 68,2% vilket gav en 2a plats!!
Duktiga, fina hästen. Han får så mycket fina ord av folk, funktionärer, DOMARE osv.. Bägge domarna talade om till mig vilken fin häst jag har. och ja, jag har visst det ^^ ^^ ^^

Håller på att ladda upp film nu, lägger upp dem så fort de blir klara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0