Days turns into nigths

morgonen började med fodring och utsläpp innan jobb 7-12

därefter lite mockning innan Ridning.
idag var det fem hästar att rida. alla gick bra men.. Det händer väldigt sällan men calypto var den som var minst bra idag. Han var för pigg och tyckte sig själv veta bäst. Så han fick springa på idag :)

Laban hoppades lite idag. Nu börjar vi komma upp i höjden och han hoppar nu även bättre !:)




Idag har jag sett otroligt mycket spindlar och spindelnät!! Kanske för att detr kallt?Jag vet inte men mycket mycket har jag sett idag!! Även en över Labans rygg från manken till länden.


Nu, klockan är strax över halv åtta och jag ska sova. Skönt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0