En fråga jag har svaret på. Ett svar som jag behöver höra från dig.

Om någon har missat Chester See så får ni ett 'cover-smakprov' här på Brittans Hold It against Me
Var länge sedan jag lyssnade på honom nu. Men som med det mesta går saker och ting i perioder !
 
 
 
Kände ni inte igen honom från den låten kanske ni känner igen honom genom någon av dessa ? :)
 
 
 
 
 
Tjllahaopp, tjohej!
Idag blev det 11,5h timmar i stallet. Det blev iallafall 3 timmar mindre än igår :)
 
Som vanligt blev det fodring+utsläpp av mina innan slitsamt jobb 7-12. Mellan 12 och 14 red jag Lumos 35min och Labin 30 min. Båda gick bra men joggade bara så de iallafall fick röra på sig :)
 
Jobb 14-15
 
Sen blev det lite mockning+göra mat med mamma och åsa. 
 
Mellan kanske kl.16-17.30 gick mamma med lina och lynn, jag red Lee och åsa red Easily ut på vägen sedan in i skogen för att plocka otroligt mycket höstkantareller, även några få gula tillhörde vårt kap. Men höstkantareller fanns det fantastiskt många av !! 
 
 
Fina V.Lambourghini "Laban-Labin"
 
 
          Har sedan över en timme tillbaka tittat på Pippi Långstrump på de sju haven. Det var ett antal år sedan jag satt och stirrade ihjäl mig på alla dessa filmer. Inte konstigt att man valde att köpa en prickig ponny. Han var dick inte lika snäll som Lillagubben. Men idag, idag är han världens snällaste -inte bara mina ord!!
 
 
Saknar min kanonpojke ♥ If I said I want your body now, would you hold it against me?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0