Like a shadow from the moon

Snart blir det stallet denna regniga och gråa dag. Men vad gör det ? :)
 
Just nu ligger jag i sängen, är dock klar för att åka men väntar på föraren..mm 
 
 
Idag vill nog inte hästarna vara ute så länge om det kommer fortsätta regna.. men blir iallafall att rida Lumos, Laban och jogga Calypto. Vet inte hur det blir med Ludde. Det återstår att se :)
 
Dagen efter tävlingen känns det ändå bra med tanke på min ganska dåliga ridning. Jag tycker inte att det är så ofta jag gör missar men när jag gjorde det förr blev Calypto till sig och ballade ur. Igår var det istället för att balla ur så tog han tag i saker på egna händer och fötter och hjälpte mig precis så som jag alltid brukar hjälpa honom när han känner sig osäker. Det känns så himla bra att denna hästen finns i mitt liv, jag hade aldrig någonsin haft en bättre häst ♥
 
Just att han inte känns så bra och jag inte rider på för att vinna tid så på något sätt får vi ändå alltid bland  topptiderna. Han är så Amazing!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0