Look 'em in the face and say what you wanna

 
.
Har just räknat ut att jag mellan 7 lördag morgon till 8.15 söndag morgon har mockat åt 64 hästar. Då är det ordentliga mockningar och ingen avmockning eller höning, nedkastning av hö, sopning, ut/-insläpp av hästar, ridning osv som är inräknat. 
 
Så. I lördags blev det jobb 7-14 samt insläpp av ridskolehästarna på kvällen. Mellan där blev det ridning av 3 hästar. Mamma hoppade Calypto och det gick bra. Bättre kommer det i framntidenn att gå!
 
Var kvar i stallet till 22 och somnade i sängen vid 23.
 
Kvart över 5 söndag morgon fodrade jag ridskolan och höade, mockade, tog ut hästar och allt sådant (hade alltså ridskolan på söndagen). Halv nio var allting klart och sytrax efter nio lastade vi Calypto och åkte till Rimbo för att tävla 2 120klasser. 
 
Kom hem vid 18. Då var det fixa C. och plocka i ordning.
Vid 19 började jag rida Lumos som gick ganska bra.
Efter ridningen var det kvällning samt avmockning på ridskolan efter att jag fått hjälp att ta in ridskolehästarna tidiagre under dagen, tack för det ! ;)
 
Vid 21 körde vi mot Jennifers jobb och körde sedan ned henne till hennes place.
Vi kom hem strax efter 22.30 Jag duchade och gick och la mig -somnade ganskaaaaaaaaaaaaaaa snabbt :P
 
Helgen slut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0