Lumos debut på dressyrbanan, LB:1 !

 
Efter att jag har sett filmen på Lumos från igår måste jag säga att jag tycker att ritten var värd mer än de knappa 54% vi fick !! 
Visst, han har dålig takt i traven mellanåt och får ett inslag av galopp i traven samt tar upp huvudet i galoppfattningen till vänster. Annars är galopprogramet väldigt bra förutom skyggningen vid domaren. 
 
Men men.. Domarens slutkommenrtar var ändå att hon gillade hästen och att han hade ett bra grundsteg. Så det är väl bara kämpa på! För den som vet hur Lumos har varit med alla saker och ting kan nog liksom jag säga, att det är skillnad sen sommaren och nu då förvandlingen har börjat ske ;)
 
Eller tycker du precis som domaren att det var en halvtaskig ritt? Jag menar.. nästan 22% sämre än vad Calypto gick på.. Är det sådan stor skillnad? HUHÄHÄ :)
 
 
 
Jag är iallafall helnöjd med Lummelutt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0