SOVMORGON IDAG !!!

Så det innebär att jag ligger kvar i sängen och behöver varken fodra eller släppa ut hästarna. tack för den ;)

Jag har haft en relativt lugn vecka med Ridning av 3-4 hästar per dag i snitt (ganska lugn Ridning för den delen också) vilket har gjort mig piggare om kvällarna. Nice :)

Men det är det slut med from idag. idag är det 6horses to go. Imorgon 4: tisdag 5 eller 6, onsdag same, torsdag same fredag- träning för Nille på mina två och sen rida de jag hinner innan.

Sen är det helg och nästa gång det är mindre att göra är nästa måndag. Yihaa
Men tiden går fort när man har roligt ^^

mina fina




blött+spånpellets..










det är svårt att få Ludde bra på bild när han bara vill springa fort som sjutton!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0