Sunny, happy with the music but no money

Inatt körde jag med mor och hämtade Jennifer och Sara vid Arlanda. Vi kom inte hem förrän strax före tre, eller var det två..jag kommer inte ihåg men det blev knappt 3timmars sömn innan det var på't igen bah:
6.30 fodring, utsläpp av mina
7-12 jobb däribland ridning av Lee igen som inte riktigt vill som han ska - men men, så himlans söööööt pånnie!
12-13 mockning åt lumos, calypto, laban och greven och göra iordning ludde.
13-14 hoppning med ludde, som gick bra :)
14-15 jobba, insläpp
15-16 ridning av laban. Red runt runt runt
-17.30 ridning av Calypto. Lösgjordes, gick bra !!
-18.00 äta och fixa lite
18.20 framskrittning av Lumos som därefter fick träna. Börjar verkligen komma dit vi så länge har strävat efter- vänta  på hindret för hjälperna, hoppa mer med ryggen och inte bli för snabb. Lumos är en coool känsla för den som vågar sig an honom ;)
 
Åkte hem strax innan halv nio och då blev det duschen. 
 
Ska alldeles snart sova inför morgondagen:
Jobba 6h som idag, rida 4horses om jag inte ändrar planeringen.. 
 
Sen är det kväll och då ska jag bara varaaaaaaaaaaaaaaa inför lördagens jobb....
 
 
Dessa tre bilder är på nya ponnyn Lee. Han är min favorit!! Trots hans unghästidér (gillar ju dock lite dumbusighet) så gillar jag verkligen denna ponny! Att jag gillar honom berr kanske på att han ser ut som ****** kring ögonen och faktiskt bär hans gamla grimma och är ganska skygg för folk precis som ****** var eller om det är något annat, det vet jag inte -jag tror på vad jag tror precis som andra får tro vad de tror på ;)
 
 
Avslutar med en bild på Calypto som ville med in i sadelkammaren idag.
 
God Natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0