- heart -

Dagen har varit relativt lugn.
 
Gick upp kvart i sju och tog bussen till stallet vid halv åtta.
Tog ut hästarna, gjorde maten och började med att rida laban som kändes riktigt fin idag!
Efter Laban blev det Calypto som såklart var duktig vilket även Lumos var som gick därefter! :)
Sen blev dte lite fodring och intag av hästar. Tog bussen hem vid fem. Handlade och fixade lite inne. Har sedan inte alls gjort mycket.. skönt!! :)
 

Just nu ser jag på x-factor och senare ensam mamma söker(hehe) :D Later- sova, sova, sova innan det blir jobb 5 dagar framåt.. :)
 
 
Igår tog jag tag i mitt hår och borstade, balsamerade och hade hårinpackning i omgångar. Till slut blev det så slät och nice att jag kom på mig själv med att jag alltid säger; nu ska jag behålla det såhär. Men inte har jag lyckats men man klarar inget om man inte ger sig däääm på det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0