Don't give a daaaaaaaam

Det var länge sedan jag inte brydde mig om vad klockan var!
 
Den är strax efter 23 och jag är vaken! Vaken för att imorgon tar Medin ut hästarna vilket innebär att jag får sovmorgon. Jag hoppas att det kanske blir längre än till 8 :) Men oj så sköönt att bara göra som man vill!
 
Veckan har sedan onsdag (då jag sist skrev) bestått av jobb och ridning av Lumos, Laban, Ludde, Calypto och Greven(till och från). Jag måste nog säga att det har varit en bra vecka som har rullat på bra!
 
Igår kväll följde Matilda mig hem och såg på två filmer, en bra den andra sämre än sämst!!!
 
 
Idag tog jag en slödag att jag efter jobb endast red Lumos och Laban. Laban fick hoppa för första gången sedan sist, gissa om han blev glad!? =D Och ja, Hästen kan hoppa!!!! (Om det inte var något nytt) ;)
 
 
Efter stallet vid sex åkte jag hem och hämtade filmerna som skulle lämnas in.
Därefter kom Lovisa och vi åt lite godis och såg på tv.
Hon åkte nyligen hem!
 
 
Imorgon blir det stallet vid senast 14. Mocka och sådant.. Rida Calypto, Greven, Laban, Ludde och Lumos om inget annat sker.
 
En av alla bilder på Kungen

 
 
 
 
 
Mor och syster är ju i Turkiet och bloggar LITE (tyvärr för lite) därifrån.
 
www.nenno.bloggplatsen.se
www.kingmowgli.bloggplatsen.se
 
 
 
Nu ska jag göra någonting om inte sova. God Natt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0