Filmer från Märsta

 Calypto gjorde sitt livs första A:0a med en riktigt fin runda med ett ställe där han tappade lite tillit på mig och bestämde sig för att backa av på ett hinder vi låg lite stort och diagonalt på redan. Men verkligen, vilken häst! Han gör det som ingen-ingenting!! Och snabbt enligt tiden dessutom utan att vi satsade.
 
Lumos han är en för sig och han kan han!! Iallafall springa fort och ha roligt och tycker nog att han vet bäst! Men men så är det faktiskt inte min vän.. men han gjorde en bra runda efter sin 6månaders vila från tävling(igen) och var ganska övertaggad och landade lite korsochtvärs men gjorde en del mycket fina språng. De fina sprången blir det mer och mer av. Det gäller bara han han ska bli starkare så han befäster dem och lugnar sig lite. Men vem som helst kan ju se, att denna häst är så otroligt snabb och vändbar som kommer om han blir lugnare och mer lyhörd, vinna varenda felfri ritt. Jag menar, jag hinner nästan aldrig andas på banan på denna crazy horse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0