Ibland är du glad, ibland är du ledsen!

 
 
Imorse när jag kom till stallet var min plan att; innan klockan 20 ska jag vara hemma. Och visst klarade jag det. Med en halvtimma dessutom ;P
 
Dagen har bestått av uteritt med Lumos och Åsa. 'hoppning' med Labin som förövrigt hade en 'dumhets-dag' då han bara kastade sig, hoppar rakt upp i luften 1m och kastar sig hit ocg dit igen. Han har ju sina dagar... var iallafall snäll att hoppa!!
Ludde fick springa inne tills jag började må illa och skrittade ut (möjligt att man blir åksjuk av att åka häst? hehe).
Calypto fick gå lite ute men mestadels inne och jobbades idag låg med korta stunder i högre form. Jag krävde inte så mycket av honom idag.. jag känner mig mycket snällare då ^^ huihiuhiui Calypto blev under förmiddagen klippt också, fick en helt ny färg.. mycket ljusare men enligt mig inte lika fin som den vinröda färgen han har utan klippning :) Men han är såklart lika fiiiiiiiiiiin för det :D
 
Mockning och sådant blev också dagens göra samt in och ut med hästar, sopa och allt sådant vanligt(vad det nu är).. 
 
Calypto på träning i somras
 
En Ludde Pudde Puddings skugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0