This is where I'll be

Har precis kommit till systras lägenhet där jag nu ska bo ett tag framöver.
Mor, sys, sara och helene ska nämligen till turkiet ikväll och sitter nu i bilen påväg till arlanda :) Kul för dem!!
 
Dagen har annars bestått av jobb och ridning av hästarna.
Mamma red lektion på Calypt och hade hoppning idag! Efter några fails så hoppade hon honom och de gjorde det mycket bra ;D
 
Blev klara i stallet vid kvart i åtta, åkte hem och packade och sedan skjutsade Arne mig så jag hann med 8bussen!
Gick av och handlade på kvantum. NU ska jag snart duscha och sova i en alldeles, alldeles tyst lägenhet(GUUUUD SÅ SKÖNT).
 
 
Imorgon blir det jobb 7-12 rida Lumos, Laban, Ludde och kanske Calypto och Greven om tid finns till då jag ska hoppa två andra hästar också under dagen.
 
 
 
Dagarna går riktigt fort trots att jag bara göra i princip samma saker dag in som dag ut..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0