you'll make it

Dagen blev väl lite som jag trott. stallet 7-13.30 därefter blev det besök hos mossenberg igen(gjorde ganska ajaj idag). Sen blev det stallet i en och en halvtimma fram till halv sex och hann under tiden 'trimma' Lumos 20min inne innan det blev hoppning på F och W. 
 
Jag hade från början tänkt att dagen skulle det bli ridningen av en häst(F). Men nu när dagen börjar ta slut blev det ändå sex hästryggar jag dansade runt på. Dock var det inga långa arbeten på någon av dem.
 
 
Ska nog sova snart, känner mig sådääär kvällstrött.
 
En riden Laban häromdagen. Idag fick han vila liksom Calypto, ludde och greven också fick göra från mig.. Lyckoooosssssssssss dem ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0