Filmer från helgen 6-7 april

 
 
 
 
 
 
Två luringar på raken!! Över 6A står han emot mot hinder 6B. Jag driver då på men rätt som det är är han inte spänd längre ochh tar skänkeln alldeles för väl och hoppar in i bommen. ojoj!
Hindret efter är en oxer som jag skulle hoppa diagonalt. Vi låg ganska bra på hindret men jag ville ha lite extra tryck i galoppen varav Calypto blir spänd och jag får driva på framåt istället vilket han igen tar skänkeln alldeles för väl igen och allt blir bara pannkaka. Så vi kraschar. Det var första gången vi gjorde det och det får inte hända igen! En häst som Calypto är alldeles för försiktig och kommer inte vilja hoppa om han ska behöva komma fel och slå sig!
 
Han behöver inte luras med att vara spänd och sen helt plötsligt är han inte det.. suck!
 
Men det andra ser så himla enkelt ut på videon.. och han kommer blir en riktig tidshoppare den hära!!
 
 
Hej och hå vad segt det går..!!!!
 
 
 
 
Är man kung så är man!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeh ja fatta inte att mowgli vann! och ja fatta inte att de va nu i helgen du va på björklinge! GRATTID till hela skiten :)))

Svar: Tack du :D
Josefine Johnsson

2013-04-10 @ 11:51:52
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0