Now, after so long time

 
Nu är det inte länge kvar tills jag får överrumpla min gosse med allt jag har att erbjuda!
Äntligen är det snart dags och det känns mer och mer som verklighet!
Nu som först kan jag tycka att tiden har gått fort. Men det är väl för att den iprincip är över.
 
Som bildern ovan så finns det ingen sötare och finare själ. Han gör ens dag även när den är tung. Han gör att man orkar allt man inte var medveten om. Han höjer ens livglädje till högsta nivå av kvalitet.
 
Och jag är lycklig (men fortfarande rädd att något ska hända innan) att det nu bara är några dagar tills jag får hem min hjärtliga Kung. Han är helt enkelt så jävla bra och jag har saknat honom som bara den!!!!!
Det är ofta bilden kommer när han lastades in, åkte iväg och aldrig kom tillbaka. Det var inte kul. Det är det fortfarande inte..
 
Men snart kommer förhoppningsvis verkligheten att äga rum. 
 
 
Forever&Always! My Hero, My Star, My King, My superman, My Everything =D
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0